گروه : دسته‌بندی نشده

دکتر گابریل محققی مدیر عامل باشگاه رئال مونستر آلمان و شهروند ایرانی ساکن آلمان در گفتگویی اظهار داشت : همکاری مردم با دولت آلمان در جهت کاهش تلفات کردنا و شیوع ویروس موثر بوده است.

به گزارش کاشف خبر ؛ دکتر گابریل محققی مدیر عامل باشگاه رئال مونستر آلمان در گفتگویی با رادیو تهران به عنوان شهروند ایرانی ساکن کشور آلمان در خصوص بحث ویروس کرونا و وضعیت ورزش در آن کشور اظهار داشت : در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در آلمان از سوی فدراسیون این کشور ،ایمیلی به ما ارسال گردید که ورزش های همگانی به جهت ویروس کرونا تعطیل می شود و همانطور که مستحضرید زمانی که یک اپیدمی به وجود می آید همه باید دست به دست هم دهند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود و ما نیز باشگاه را تعطیل کردیم اما در جریان فعالیت های بازیکنان قرار داریم.

وی افزود : ورزش های گروهی بر طبق قانون در این کشور خلاف مقررات وضع شده است و هر فردی باید انفرادی ورزش کند و ما نیز شرایط بازیکنان را از دور کنترل می کنیم و از آنها شرایط جسمانی شان را جویا می شویم.

محققی در خصوص باشگاه رئال مونستر گفت : این باشگاه دارای فوتبال ساحلی ،فوتسال و فوتبال چمنی است اما در بالاترین سطح در فوتبال ساحلی فعالیت می کنیم و جز تیم های بوندس لیگای آلمان در بخش فوتبال ساحلی قرار داریم و یک دوره در سال گذشته نایب قهرمان و در سال پیشتر نیز چهارم لیگ در آلمان شدیم ،در مسابقات جهانی شرکت داشتیم و به همین دلیل به صورت تخصصی در فوتبال ساحلی فعالیت می کنیم

وی در خصوص رعایت شرایط پیشگیری از کرونا توسط مردم آلمان عنوان کرد : فرهنگ سازی توسط دولت آلمان از سالهای گذشته صورت گرفته که در خصوص وضع قوانین ،مردم همکاری های لازم را انجام می دهند .در حال حاضر مردم در زمان خرید حفظ فاصله ی یک و نیم متری را از دیگران انجام می دهند و اجتماعات کاهش یافته است و هر فرد به مسوولیت خود را در قبال سایر افراد در همه گیری ویروس آگاه هستند.

محققی ادامه داد : خروج از خانه فقط در مواقع ضروری و برای خرید صورت می گیرد و کارها نیز به صورت home office و ورزش هم در خانه انجام می شود .

این شهروند ایرانی آلمانی اذعان داشت : کشور آلمان به خوبی خود را برای این اتفاق آماده کرد و بیمارستانها تجهیز هستند و همه آگاه هستند که این امر ممکن است مدت زمان طولانی ادامه یابد و مردم نیز به خوبی همکاری می کنند و تعامل دو طرفه ای از سوی دولت و جامعه وجود دارد.

مدیر عامل باشگاه رئال مونستر آلمان خاطر نشان کرد : این همکاری سبب شده است که تلفات بیماری کرونا در آلمان کم باشد و باید این همکاری بین دولت و مردم تداوم یابد تا این فاجعه به پایان برسد .

وی در زمینه ی تهیه ی ماسک و دستکش در این کشور اضافه کرد : چنین کمبودهایی در آلمان وجود دارد ،در روزهای نخست شیوع ویروس ،مردم به جهت هراس در خرید وسایل بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده افراط کردند اما اکنون مواد ضدعفونی کننده در سوپر مارکت ها و داروخانه ها تنها یک عدد می تواند توسط هر فرد خریداری شود تا این موارد برای همه موجود باشد و کمبودی ایجاد نشود .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ویروس کرونا به زودی درکشورهایی که با آن درگیر هستند از بین برود و شرایط عادی برقرار شود.

منبع؛برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان