گروه : دسته‌بندی نشده

وزنه‌برداری فجرکاپ| وزنه‌بردار عراقی قهرمان دسته ۸۱ کیلوگرم جام فجر

وزنه بردار کشور عراق به مقام قهرمانی دسته منفی ۸۱ کیلوگرم پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری جام فجر گرامیداشت مرحوم نامجو دست یافت.

به گزارش کاشف خبر، روز دوم پنجمین دوره رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر با برگزاری دیدارهای اوزان ۸۱ و ۹۶ کیلوگرم در سالن شش هزار نفره شهدای رشت آغاز شد.

در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم عدول اوهاب از کشور بنگلادش، حسین سلطانی از ایران، یوندر بیتولا از بلغارستان، عالم داچیچ از کشور بوسنی، جمیل صفا از عراق، آندرانیک کارپتیان از ارمنستان، حسین احمد از عراق و ولدی احمد جایا از کامران هشت ورزشکاری بودند که بر روی تخته رفتند.

نتایج حرکت یک‌ضرب وزن منفی ۸۱ کیلوگرم:

درحرکت یک‌ضرب وزن منفی ۸۱ کیلوگرم، آندرانیک کارپتیان از کشور ارمنستان با مهار وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی به نشان طلا دست‌یافته و الجمیل صفا از عراق با مهار وزنه ۱۵۹ کیلوگرمی و بیتولیا یندر از بلغارستان با مهار وزنه ۱۵۸ کیلوگرمی به ترتیب نشان‌های نقره و برنز را کسب کردند.

در این دسته، سلطانی با مهار وزنه ۱۵۷ کیلوگرمی، احمد با مهار وزنه ۱۵۸ کیلوگرمی، اوهاب با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی و عالم با مهار وزنه ۹۰ کیلوگرمی به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم ایستادند؛ ولدی از کشور کامرون نیز در نخستین تلاش از مهار وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی و در تلاش‌های دوم و سوم از مهار وزنه ۱۲۱ کیلوگرمی ناکام مانده و موفق به کسب رتبه نشد.

نتایج حرکت دوضرب وزن منفی ۸۱ کیلوگرم:

درحرکت دوضرب وزن منفی ۸۱ کیلوگرم، صفا از عراق با مهار وزنه ۱۹۶ کیلوگرمی، یوندر از بلغارستان با مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی و سلطانی از کشورمان با مهار وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

آندرانیک از ارمنستان با مهار وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی، ولدی از کامرون با مهار وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی، اوهاب با مهار وزنه ۱۳۰ کیلوگرمی و عالم از بوسنی با مهار وزنه ۱۱۰ کیلوگرمی به ترتیب مکان‌های چهارم تا هفتم را تصاحب کردند.

حسین از عراق در سه تلاش خود برای مهار وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی ناکام مانده و از کسب رتبه درحرکت دوضرب بازماند.

درمجموع حرکات یک‌ضرب و دوضرب، صفا با ثبت رکورد ۳۵۵ کیلوگرم به نشان طلا دست‌یافته و یوندر با ثبت رکورد ۳۵۳ کیلوگرمی و سلطانی با ثبت رکورد ۳۴۷ کیلوگرم به ترتیب نشان‌های نقره و برنز را کسب کردند.

آندرانیک با ثبت رکورد ۳۴۵ کیلوگرم، اوهاب با ثبت رکورد ۲۳۰ کیلوگرم و عالم با ثبت رکورد ۲۰۰ کیلوگرم در مکان‌های چهارم تا ششم ایستادند.

به گزارش فارس، روز نخست رقابت‌های جام فجر در اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۶۷ کیلوگرم و ۷۳ کیلوگرم برگزارشده و وزنه‌بردار ایرانی موفق به کسب سه نشان طلا شد؛ روز دوم پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر با برگزاری دیدارهای اوزان منفی ۸۱ و منفی ۹۶ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

تصاویر؛سید احمدرضا کیایی _علی رفعتی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان