گروه : دسته‌بندی نشده

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه این دانشگاه نیز تعدادی از فارغ‌التحصیل نخبه خود را در این سانحه از دست داد، گفت: این‌ها مجاهدین راه علم بودند که از دست دادن آن‌ها برای جامعه علمی کشور تأسف‌بار است.

دکتر حسین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تأکید بر اینکه دقیقا هنوز مشخص نیست دانشگاه تهران چه تعداد از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان خود را در سانحه هوایی روز گذشته تهران-کی‌یف از دست داد، گفت: براساس آمار اولیه که به دست آوریم در این سانحه دو نفر از دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، یک نفر از دانشکده دامپزشکی و دو نفر نیز از دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تهران جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: سانحه هوایی روز گذشته که موجب از دست دادن جمعی از دانشجویان، نخبگان و دانش‌آموختگان برتر کشور بودند یک حادثه تلخ برای جامعه و به خوص جامعه علمی به شمار می‌رود. ضمن اینکه این افراد سرمایه‌های بزرگی برای کشور بودند که برای ادامه تحصیل و کسب دانش به کشورهای دیگر و دانشگاه‌های برتر مهاجرت کردند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: براساس آماری که اعلام شد نخبگان از دست رفته سانحه هوایی روز گذشته ذخایر ارزشمند کشور از دانشگاه شریف، علم و صنعت و امیرکبیر بودند و در حال برآورد آمار از دست دادگان دانشگاه تهران هستیم./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان