گروه : دسته‌بندی نشده


جانشین رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت گفت: اراذل و اوباش خیابان خاتم‌الانبیا شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش‌ کاشف خبر؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت، در تشریح جزئیات حادثه تیراندازی امشب در خیابان خاتم‌الانبیا تهران گفت: حدود ساعت ۲۰ و ۱۵ امشب خبری مبنی بر تیراندازی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که سریعا عوامل کلانتری مسعودیه در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ که فاقد پلاک در خیابان اسلام‌آباد منطقه مسگرآباد به سمت قهوه‌خانه‌ای در این منطقه با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی و با قمه و شمشیر حمله کرده‌اند.

سرهنگ موقوفه‌ای عنوان داشت: طی این حادثه یک نفر راننده خودرو به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سرش در دم فوت و همچنین مرد حدودا ۲۵ ساله که در قهوه‌خانه حضور داشته از ناحیه شکم و نیز یک پسر بچه ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار می‌گیرند که با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی افزود: در بررسی میدانی شاهدان اعلام داشته‌اند تعداد ۳ یا ۴ نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ با اسلحه کلاش و همچنین با شمشیر و قمه اقدام به حمله به سمت قهوه‌خانه کردند.
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در این حادثه تعدادی خودرو نیز دچار آسیب شدند و احتمالا این اقدام با هدف انتقام جویی توسط مهاجمان صورت گرفته است، اعلام داشت: افراد مهاجم که از اراذل و اوباش هستند شناسایی و دستگیری آنها بطور جد در دستور کار پلیس قرار دارد./برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان