گروه : دسته‌بندی نشده

به گزارش کاشف خبر ؛ یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان در آئین تجلیل از صنعتگران نمونه شهرستان که به مناسبت هفته ملی صنعت و معدن برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، گفت: کشور با تحریم‌های دشمن روبرو است و این تحریم‌ها تولید کنندگان را با مشکلات اساسی از قبیل تامین مواد اولیه و مبادلات مالی مواجه کرده است.

وی تولید کنندگان را فرماندهان جنگ اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: تولید در شرایط کنونی بسیار سخت و طاقت فرسا است و با این مشکلات نه تنها تولید کنندگان فعالیت خود را کم نکرده‌اند، بلکه با افزایش تولید و جذب نیروی جدید در این جنگ اقتصادی میدان داری می کنند.

فرماندار لاهیجان اظهار کرد: در شهرستان لاهیجان واحدهای تولیدی بزرگ و معتبری در حال فعالیت هستند که محصولات و کالاهای خود را به سایر کشورها صادر می‌کنند. همچنان که جریان خون موجب حیات انسان می‌شود جریان تولید هم به مثابه خون موجب تداوم حیات اقتصادی کشور می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با بیان اینکه حمایت‌های دولتی و سازمانی از تولیدکنندگان در جریان است، تاکید کرد: مسئولان شهرستانی نیز باید از تولیدکنندگان با تمام توان حمایت کنند و از مانع تراشی‌ها امتناع کنند.

وی در پایان افزود: با مشکلات تولیدکنندگان آشنا هستیم و جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید متعددی در شهرستان تشکیل شده و با قدرت در صدد رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان