گروه : دسته‌بندی نشده

هفتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته از امروز با حضور استاندار گیلان گشایش یافت.

به گز‌ارش کاشف خبر ,به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ عصر امروز با حضور دکتر ارسلان زاده در نمایشگاه بین المللی استان گیلان هفتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تقویت تولید داخل با استفاده از بنگاه های تولیدی و اقتصادی درون کشورخصوصا استان هایی که سابقه فعالیت های صنعتی دیرینه‌ای داشته‌اند از جمله ارکان موثر توسعه کشور از جمله استان گیلان است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با ظرفیت خوب بالغ بر ۷۰ شرکت کننده نشان‌دهنده تلاش در راستای کاهش وابستگی و تولید قطعات صددرصد دست متخصصان داخلی ما است گفت: مطمئنا در راستای استقلال این فعالیت هدف ما حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصادی و افزایش سهم اشتغال خصوصاً مهندسین فارغ تحصیل در این رشته های کاری است.

این نمایشگاه با حضور ۷۰ واحد تولیدی از استان های گیلان تهران مازندران آذربایجان شرقی خراسان رضوی اصفهان فارس و البرز برگزار شده است

در این نمایشگاه که از ۹ لغایت ۱۳ مهر ماه دایر است محصولاتی از قبیل تزئینات داخلی خودرو و قطعات ماشین می باشد.

نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته به آن تا ۱۳ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان واقع در جاده رشت به تهران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب برای عموم مردم علاقه مندان برپاست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان