گروه : دسته‌بندی نشده

‍ ‍ ‍ ‍  به گزارش کاشف خبر ؛رئیس کمیته تخصصی کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر لاهیجان ، در جلسه فوق العاده شورای شهر که با حضور شهردار و معاونین شهرداری برگزار شد ، با بیان اهمیت اجرای پروژه های عمرانی و افزایش رفاه و آسایش شهروندان اظهار داشت : در این دوره از شورای شهر، با مدیریت دکتر کاظمی شهردار پر تلاش لاهیجان شاهد اجرای پروژه های خوبی در مناطق مختلف لاهیجان بودیم و پروژه های عمرانی، تفریحی و فرهنگی در در مناطق مختلف لاهیجان در حال اجراست و این مسئله جای خوشحالی است .

رضا نصرتی با تقدیر از شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری در بازگشایی و جدولگذاری و سنگ فرش مسیر کوه بیجار و بلوار دیلمان از شهرداری لاهیجان خواست نسبت به اتمام پروژه اقدامات لازم را معمول نماید .

وی با اشاره به احداث پارک بازی توسط شهرداری در منطقه یوسف آباد ، اظهار داشت : احداث پارک برای کودکان و ایجاد فضایی مفرح برای خانواده‎ها و رفاه حال آن‌ها از ضروریات زندگی شهری است و با قدردانی از شهرداری لاهیجان در احداث پارک یوسف آباد ، خواستار نصب وسایل بازی کودکان و نیمکت و… شد .

خزانه دار شورای شهر در پایان سخنان خود از شهرداری لاهیجان خواست در خصوص ترمیم ست ورزشی حاشیه استخر اقدامات لازم را معمول دارد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان