گروه : ورزشی

 

لباس ورزشی خوب  در کیفیت ورزش شما تاثیر بسیار زیادی دارد. حقیقت این است که اصلا لباس ورزشی زیبا و خوش کیفیت انگیزه‌ی شما را نیز برای ورزش‌کردن دوچندان می‌کند، بنابراین طبیعی است که جنس و استایل پوشاک ورزشی علی‌الخصوص برای حرفه‌ای‌ها اهمیت بالایی داشته باشد. در سال‌های اخیر تولیدی‌های ایرانی نیز به فکر تولید البسه ورزشی برای تامین نیازهای ورزشکاران افتاده‌اند و در عرض همین چند سال شاهد پیشرفت خوبی نیز بوده‌ایم. در این مطلب سعی کرده‌ایم یکی از معروف‌ترین برندهای ورزشی ایرانی را که به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی تولید لباس ورزشی ایرانی کار می‌کند را معرفی کنیم.

گروه تولیدی البسه ورزشی داریک که از پنج سال گذشته با مدیریت عامل محمدرضا احمدی شروع به فعالیت نموده که فروشگاه مرکزی آن در تهران مستقر میباشد ، در شش استان کشور نمایندگی فعال دارد.

این نمایندگی ها در استانهای آذربایجان شرقی غربی،مازندران،خراسان رضوی، کرمان و گیلان میباشد که نمایندگان مدیریت بخش گیلان مرتضی جهانچی( بازیکن اسبق شهرداری لاهیجان ، پگاه گیلان و سپیدرود رشت ) و ابراهیم شیری نژاد ( بازیکن اسبق بانک رفاه ، شهرداری آستانه ، استقلال شهرداری رشت و پاس تهران) عهده دار هستند.

ابراهیم شیری نژاد در گفتگو با کاشف خبر ، نمایندگی گروه تولیدی البسه ورزشی داریک در شهرستان آستانه اشرفیه مستقر است که سعی داریم تا چند ماه آینده به مرکز استان (شهر رشت) انتقال دهیم .

وی در ادامه گفت ؛ گروه تولیدی داریک در استان گیلان ، آماده ی همکاری با کلیه ی نهادها ، ادارات ،دانشگاهها و باشگاههای کل استان میباشد.

همچنین در این گفتگو مرتضی جهانچی اظهار داشت ؛ نمایندگی ما در گیلان طی دو سال گذشته البسه ی تیم های ورزشی لیگ کشوری و استانی از جمله چوکای تالش ، سپیدرود رشت، وحدت رودبار،ساحل آستانه شهید املاکی لنگرود و شهرداری ماسال را تامین و برعهده داشت .

و در پایان این گفتگو نمایندگان داریک در استان گیلان با آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی ورزشکاران و هم استانی ها بیان داشتند ؛ تمامی تلاش گروه تولیدی داریک بر آن است که بتوانیم رضایت علاقه مندان به ورزش را جلب کنیم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان