گروه : دسته‌بندی نشده

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان عصر امروز (دوشنبه) از مناطق مختلف کلانشهر رشت بازدید و روند برف‌روبی معابر و خیابان ها و نیز خدمات رسانی به شهروندان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ علی اوسط اکبری مقدم با همراهی شهردار کلانشهر رشت از مناطق مختلف شهر بازدید و از نزدیک بر روند پاکسازی معابر و برف روبی خیابان ها نظارت کرد.

وی در جریان این بازدید، از آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان و امدادی استان خبر داد و گفت: تمامی امکانات و تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین جهت امدادرسانی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق حادثه خیز، مستقر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت شرایط در زمان بارش برف در استان،‌ تصریح کرد که در زمینه سوخت و مایحتاج ضروری مردم ، کمبودی وجود ندارد.

اکبری مقدم به حضور نیروهای خدمات رسان برای برفروبی در راه های ارتباطی شهری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی روزهای گذشته، آمادگی کامل برای برف روبی و همچنین ارائه دیگر خدمات شهری وجود دارد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ با ورود سامانه سرد و بارش زا به استان، کاهش دما، افزایش ابر، بارندگی (به تدریج بارش مخلوط برف و باران) و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و وزش باد (گاهی شدید یا خیلی شدید) تا فردا (سه شنبه) مورد انتظار است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز در گزارشی که تا ساعت ۱۸ امروز جمع بندی شده؛ ارتفاع برف در رشت را ۳۰ سانتیمتر، لاهیجان ۲۵ سانتیمتر، ارتفاعات آبی نام سیاهکل را بین ۵۵ تا ۶۰ سانتیمتر، اشکورات رودسر ۳۰ سانتیمتر، بلوردکان املش ۶۰ سانتیمتر، ماسوله بین ۴۵ تا ۵۰ سانتیمتر، گیلوان ماسال ۶۰ تا ۷۰ سانتیمتر، پونل – خلخال۷۰ تا ۸۰ سانتیمتر، اسالم به خلخال یک و نیم متر و بهارستان – آقچای در آستارا را ۷۰ سانتیمتر اعلام کرده است.

گفتنی است راهداران استان گیلان طی شبانه روز گذشته، ۱۹۴ کیلومتر عملیات برف‌روبی داشته اند و به ۱۶۲ خودرو امدادرسانی کرده اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان