گروه : دسته‌بندی نشده

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با همراهی معاون امور اقتصادی استاندار گیلان و شماری دیگر از مدیران استان، از مجتمع بندری کاسپین، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر بابک دین پرست امروز (سه شنبه) در جریان این بازدید ، درخصوص راهکارهای بهره گیری بیشتر کشورمان از ظرفیت های این منطقه در حوزه های ترانزیت کالاهای اساسی و توسعه همکاری ها با کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا ، با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بحث و تبادل نظر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با اشاره به اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در بهره گیری از زیرساخت هایی همچون مجتمع بندری کاسپین که منجر به ایجاد مسیرهای جدید ترانزیت کالایی به کشور شده، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور تقویت و تنوع بخشی به مبادی ورودی-خروجی کالا، در جهت منافع ملی بوده و زمینه فعال کردن بنادر کشور، ایجاد فرصت های شغلی جدید در گستره بیشتری از کشور و در نهایت در جهت تأمین شاخص های پدافند غیرعامل خواهد بود.

وی منطقه آزاد انزلی و بنادر محدوده آن یعنی بندر انزلی و به ویژه مجتمع بندری کاسپین را ظرفیت بسیار خوبی در جهت تأمین کالاهای اساسی و توسعه همکاریهای ترانزیتی و کریدوری کشور عنوان و اضافه کرد: از اقدامات اصلی ما اتصال مسیر راه آهن به بندر انزلی و اتمام کمربندی این شهرستان از طریق تأمین استانداردهای زیست محیطی در همکاری با سازمان های مربوطه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان