گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران که با صبر و مهربانی به بیماران خدمت می کنند، صمیمانه تقدیر و اظهار کرد: پرستاران چراغ امید را در دل خانواده‌ها روشن و روح همدلی و انسان دوستی را در جامعه ، جاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جریان حضور در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت ، از پرستاران تجلیل و از بیماران بستری در این مرکز درمانی در فضایی صمیمی، عیادت و برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.

وی با بیان اینکه امروز روز خجسته ولادت حضرت زینب (س) اسوه صبر ، برباری و مهربانی است و به همین مناسبت به عنوان روز پرستار نام نهاده شده، افزود: این مناسبت مذهبی را گرامی داشته و روز پرستار را از صمیم قلب به همه پرستاران که یکی از مهمترین و حیاتی ترین حلقه‌های زنجیره سلامت شهروندان هستند، تبریک می گویم.

وی سلامت جامعه را یکی از مؤلفه های توسعه یافتگی دانست و افزود: امید به زندگی یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است که با کوشش برای اهداف سازمانی و تلاش برای بهبود کیفت خدمات به بیمه شدگان، بیماران و مراجعان میسر خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: اگرچه به لحاظ استانداردهای جهانی، در رسیدن به برخی شاخص ها به دلایلی با تأخیر مواجه هستیم؛ ولی در بخش تحقق شاخص های توسعه انسانی، سلامت و امید به زندگی که برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است، شرایط مناسب است.

وی تکریم شهروندان و رضایت ارباب رجوع در مراجعه به بیمارستان‌ها و بخش‌های سلامت و درمان را از انتظارات جدی عنوان کرد.

دکتر زارع به استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و طرح‌های خوبی که در دستور کار سازمان تامین اجتماعی از جمله نسخ الکترونیک است، اشاره و خاطرنشان کرد: باید با اندوخته‌ها و تجهیزات محدودی که داریم، بتوانیم رتبه‌های برتر ملی بین استان‌های دیگر کسب کنیم.

وی به ارزیابی‌های رضایت بخش انجام شده سال گذشته از سیستم بازرسی استانداری نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم این رضایت‌مندی، حسن خلق و خدمات مناسب ، بیشتر شود و تا پایان سال در ارزیابی‌ها به ۱۰۰ درصد نزدیک شوید.

وی ادامه داد: می‌بایست با مهربانی و سعه صدر بکوشید در نشاط اجتماعی و روحیه بخشی به مردم سهیم باشید.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد: باید زمینه ای فراهم کنیم تا جامعه بداند پرستاران به عنوان نگهبانان سلامت و امیدبخش افرادی هستند که در سخت ترین شرایط زندگی به سر می برند و بر این اساس نه فقط یک روز بلکه همه ایام باید قدردان تلاش های پرستاران باشیم و از کوشش های خستگی ناپذیر آنان قدردانی کنیم.

استاندار گیلان گفت: برای رفاه و نشاط پرسنل برخی از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری و برگزاری اردو به بهانه ‌‌های مختلف می‌تواند اثرگذار باشد.

سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان